Voditeljica projekta dr. sc. Sandra Križić Roban boravila je od 12. – 23. lipnja na stručnom usavršavanju u Švedskoj, gdje je posjetila niz institucija u Gothenburgu i Stockholmu. U Hasselblad fondaciji pregledala je arhiv, fokusirajući se na temu povijesti ženske fotografije u nordijskim zemljama. Ova izuzetna građa, osobito ona iz povijesnih razdoblja, koja obuhvaća radove od sredine 19. stoljeća sve do početka 20. stoljeća, a sačuvana je u nekoliko institucija, arhiva i muzeja, važan je komparativni materijal u sklopu kojeg je moguće razmotriti nekoliko metodoloških pristupa. Prilikom susreta s dr. sc. Niclasom Östlindom, profesorom fotografije, kustosom, piscem i predavačem na HDK-Valand, Academy of Art and Design, Križić Roban upoznala ga je s projektom Ekspozicija, te je dobila uvid u osobitu kombinaciju fotografije, suvremene umjetnosti i historiografije, te primjenu interdisciplinarnosti i transmedijalnih studija u projektima.
U Stockholmu je uz niz institucija (CFF – Centrum för Fotografi, Moderna Museet, Liljevalchs, Kulturhuset, nezavisna umjetnička institucija Indeks, Bonniers Konsthall, Fotografiska, Royal Institute of Art) Križić Roban imala susret s Evom Dahlman, povjesničarkom fotografije i etnologinjom, jednom od najagilnijih istraživačica povijesti ženske fotografije u Švedskoj. Riječ o stručnjakinji s velikim znanjem, čija je metodologija primarno historiografska, no koja je osobit etnografski pristup nadogradila odmaknuvši se od tradicionalnih i danas neprimjerenih pristupa subjektima. Osim toga, odradila je konzultacije s dr. sc. Annom Dahlgren koja predaje povijest fotografije na Sveučilištu u Stockholmu, Odsjek za povijest umjetnosti, a koja trenutno vodi dva značajna projekta vezana uz fotografiju. Prilikom susreta s Annom Tellgren, znanstvenicom i kustosicom zaduženom za fotografiju u središnjoj ustanovi za modernu i suvremenu umjetnost u Švedskoj – Moderna museetu, a koja je članica Nordijskojg kolektiva istraživačica posvećenih ženskoj fotografiji, došlo je do razmjene iskustva o načinima istraživanja, okupljanju znanstvenih snaga i zajedničkih interesa. Tom prilikom stekao se uvid i u nekolicinu radova konceptualnih umjetnica, koje su se koristile medijem fotografije u svom radu.
Boravak dr. sc. Križić Roban bio je koncipiran u skladu s temama njezina istraživanja – koncepte organizacije i kategorizacije fotografskog djelovanja žena, osobito njihovih aktivnosti unutar foto klubova kao jedinih mjesta gdje su stjecale osnovno tehničko obrazovanje. Specifičnost nordijske scene je znatna prisutnost žena u ranijim razdobljima. Uz navedeno, u fokusu istraživačkih interesa Križić Roban tijekom ovog boravka bili su stereotipi pozicije žena i načini interpretacije njihovih vizualnih doživljaja, ne samo u svojstvu autorica fotografija nego i kroz njihovu poziciju subjekta čiji je društveni identitet često marginaliziran.